Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Ahad, 24 Ogos 2014

Sesekali Dia Teringin

Assalam...

Ni kisah si Ahda, anak keduaku. Entah apa hal, malam tadi dia boleh try puting Irsyad yg tergantung pada buai.



Bukan tu je, sebelum ni dia try jugak kerusi goyang bayi tu, sampai terpeleot le besi laras ketinggian tu. Hangin aku jadinya tapi tengok muka dia, kesian pulak.

Kalau boleh, buai tu pun dia nak try. Tapi, disebabkan spring hanya pasang 2 batang (sesuai dgn berat Irsyad), aku tak bagi dia try.

Citer Irsyad pulak. Dia dah susah nak tidur malam. Nak naik buai je. Sebab buai dok kat ruang tamu (aku takut nak dok sensorang), aku kejutkan suami utk tolong uruskan Irsyad. 

Ha, ha...tolong 'uruskan' tau, bukan temankan aku ke ruang tamu utk buaikan Irsyad. Aku tidur. Dah penat, tukar giliran le pulak. Alhamdulillah, suamiku mahu bekerjasama. TQ, abang.
Daaahhh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.