Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Jumaat, 15 Ogos 2014

Alhamdulillah...51 Hari

Assalam...

Masa begitu cepat berlalu. Dah 51 hari umur Irsyad. Dah macam-macam perangai. Aku cuba fahami semua gerak & bahasa tangisannya, walau kekadang aku terus dilanda misteri kerana tak tau sebab musabab tangisan Irsyad.

Malam tadi Irsyad tidur lena sehinggalah pukul 1 am. Dia dah mula merengek. Aku dah tak larat. Pukul 4 ++ am, aku minta suami yg temankan Irsyad. Aku sedar semula waktu subuh sebab Irsyad minta susu. Dia kemudian tidur semula. Kesimpulannya, hari ke-51 bermula dengan baik sekali.

Arjunaku...Muhammad Irsyad Iman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.