Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Jumaat, 12 Julai 2013

Kasut Baruku

Kedah cuti sempena 1 Ramadhan. Dikesempatan itu, aku & family pergi ronda dgn Encik Es ke Pacific Hypermarket, Alor Setar. Cari kasut utk kerja, kasut kenduri & kasut raya Adam.

Punya le susah nak cari kasut. Akhirnya ketemu kasut untuk kerja & kasut kenduri (ada gak spesis cam gini, different shoes for different occasion. Penuh kasut di rumah).

Kasut kerja saiz 37 tapi longgar. Saiz 36 tak de. Apa nak buat. Melepas. Kasut kenduri, sedang elok je, saiz 37 gak. Aku pun rembat & En. Suami yg bayarkan. Luv U.

Itu je pun yg aku beli pun. Nak beli jubah raya, tapi aku nak cuba cari di Jitra dulu. Mungkin lebih murah. Nanti aku citer lagi kalau berjaya rembat jubah baru. Jumpa lagi. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.