Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Isnin, 29 Julai 2013

Aku Dimadu?????

Penat sudah aku menangis & merayu. Dia buat main-main. Aku rasa tak puas hati & kasihankan diri sendiri. Dalam keseriusan & main-mainnya, dia seperti menyatakan sebab musabab aku dimadu tapi tak jelas dipendengaranku.

Aku menangis, merayu & mengugut lagi....lagi & lagi.....tetiba.......terdengar alunan muzik
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Alarm tepon aku berbunyi. Aku tersedar & rasa lemah sendiku. Astagrfirullahala'zim. Nape aku boleh bermimpi sebegitu? Apa yang Allah cuba ilhamkan? Nauzubillah.

Lindungilah aku, ya Allah. Sesungguhnya aku tak kuat untuk berada dalam situasi dimadukan tu. Insaf dengan apa yang sedang dilalui oleh Dayana, isteri pertama Asyraf Muslim. Sampai hati.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.