Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Khamis, 3 Julai 2014

Seperti Yang Dijangka

Assalam...

Petang tadi pergi melawat baby Iman. Tak jadi pergi tengah hari sebab Adam balik sekolah lewat. Masa melawat dah tamat. Seperti dijangka....baby Iman kena jaundis. Dah diletakkan bawah lampu (fototerapi). Tiub oksigen pun dah bertukar kpd yg lebih besar. Cian sungguh. Dgn bekas parut cucuk jarum penuh di tangan kiri & lebam bekas cucuk di tangan kanan.

Gambar ehsan Google ~ Cam gini le lebih kurang baby Iman plus kena tutup mata sebab dok bwh mesin fototerapi.

Kulit baby Iman pun dah semakin kering dan mengelupas. Ciannya anak mama. Ya Allah, Kau sembuhkanlah anakku dan kuatkanlah paru-paru dia. Kasihanilah dia, Ya Allah.

Menurut kata nurse kat situ, baby Iman memang dah ada jaundis tapi bacaannya dah semakin menjngkat. Mungkin sebab aku makan banyak supplement yg menyebabkan dia panas.

Pagi tadi, lepas nurse yg datang melawat aku tegur pasal Umma Lacto tu, terus aku stop makan Alfalfa & VCO. Aku cuma telan Multivitamin, Vitamin B-Complex & Acid Folic je.

Susu yg aku bawa ke wad tadi pun aku dah bawa balik semula. Semuanya ada 160 ml. Tak pe, Ahda akan tolong habiskan. Malam ni, aku akan perah lagi tapi hanya untuk Ahda minum. Baby Iman punya, mama perah esok pagi, ye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.