Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Jumaat, 11 Julai 2014

Alahai...Irsyadku sayang

Assalam...

Rutin petangku ialah melawat baby Irsyad. Pertama kali Irsyad membuka mata di hadapan ibubapanya. Terujanya kami tapi kejap je. Pas tu dia start buka mulutnya dan.....huuaaaaaa. Dia lapar.

Selama ni, baby lain yg nangis, dia dok pulun tidur je. Ptg kelmarin, dia pulak yg nangis. Baby lain diam. Kuat pulak tu suaranya. Mama dia pun rasa nak lari je. He, he...

Nurse minta aku bagi direct breastfeed tapi aku tak konfiden sebab anak sebelum ni nyusu botol je. Akhirnya Irsyad minum guna picagari. Dari 40 ml susu tu, aku rasa hanya 20 ml yg dia telan. Yg lain dia luahkan & nurse buang sebab tak habis minum. Penat mama perah susu, Irsyad oooiiii.

Bila nurse dah tak suap susu dan beredar, Irsyad macam mencari-cari susu pulak. Sebelum dia nangis kuat, baik aku beredar. Tak sampai hati dok tengok dia nangis lapar.

Itulah petang yg happening sekali. Aku dah leh pangku Irsyad. Seronoknya. Daaahhh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.