Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Jumaat, 20 September 2013

Screen Capture....Kini Baruku Tahu

Assalam....

Sukanya sebab baru tahu macam mana nak buat screen capture. Tangkap gambar dari skrin tepon sendiri.

Walaupun aku baru tau nak buat, bukan bermakna sebelum ni tak pernah buat. Selalu je ada imej screen capture dlm picture gallery tapi dalam keadaan misteri le. Tak tau macam mana boleh jadi & tak tau nak tekan apa.

Aku dah tanya kawan2 kat ofis JP1 tapi sorang pun tak tahu. Jadi, kiranya aku ni belum ketinggalan dalam erti sebenarlah, ye! Muahaha!!! (gelak org tak mau ngaku kalah).

Utk tepon Samsung Galaxy aku ni, cuma tekan butang 'back' dan tanpa melepaskannya, tekan butang 'home'. Senang gila. Aku tau ni hasil google di internet. TQ utk blog yg terlibat. Lupa lak blog apa yg aku rujuk.

Ni le hasil screen capture tu. Daaah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.