Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Jumaat, 20 September 2013

Jodoh Itu Milik Kita

Assalam....

Berjodoh lagi kita. He, he, he....apa lagi kalau tak ber'novel'. Encik Suami masih sibuk repair tesis PhDnya di ofis. Cuti pun pergi ofis sebab kat rumah tak akan temui ketenangan. Nak tenang cam ne dgn kerenah 2 orang anak-anak keletah yg sedang membesar tu. Aku relakan je dia ke ofis dari aku pulak tension bila dia tension dgn anak-anak tu.

Lupa pulak nak bagitahu, novel ni aku tak beli. Aku tukar novel dgn kawan ofis ku...adik Shuriyani. TQ, Shu.

Aku pun boring ni tapi malas lak nak usung anak utk window shopping. Makanya, mentelaah le kita. Masak? Aku je yg makan, aku cuti masak le hari ni. Makan maggi je nanti. Itulah masakan aku yg paling sedap pada anak aku, Adam. Hu, hu, hu...daaahhh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.