Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Jumaat, 6 September 2013

PDF Online Converter

Assalam....



Kali ni nak citer pasal PDF Online Converter. Terjumpa ni sebab gigih nak edit silibus kursus yang dalam bentuk PDF kepada word supaya boleh diedit. Nape lak aku nak edit silibus kursus? Aissshhh.... mana aku ada kuasa untuk sembarangan ubah silibus. Aku edit untuk delete muka surat yang tak boleh didedahkan kepada institusi lain.  

Citernya, aku ni Penyelaras Kurikulum di jabatan aku. Kalau ada bekas pelajar nak silibus penuh untuk tujuan pengecualian kredit, aku perlu le sediakan. Kalau yang boleh datang ambik sendiri atau mereka tak perlukan segera, aku akan fotostet dan poskan. Tapi, untuk yang duduk jauh atau mohon secara online, maka aku kena le emailkan yang dalam bentuk PDF atau JPEG tu. Itu yang kena edit mana yang patut. alhamdulillah aku terjumpa software tu di sini. Tak perlu download. aku takut nak download pasal antivirus komputer aku dah expired.

Mungkin aku je yang jakun baru jumpa, orang lain lama dah guna. Lantok le.


PDF to Word Online Converter




Office / Word to PDF Online Converter


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.