Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Selasa, 24 September 2013

13 Jam A380

Assalam...

Novel lagi. Apa le budak ni, tak berkembang langsung. Orang suruh buat research nak naik pangkat, dia asyik bernovel je. Weeiii....suka hati aku le!!! (sebonar, eh aku ni fobia bab-bab naik pangkat ni sebab banyak kriteria tak dipenuhi. Tak layak beb).

Novel 13 Jam A380 ni karya Evelyn Rose. Pertama kali baca karya dia. Tak habis baca lagi. Kisah cinta dlm kapal terbang dgn lelaki jutawan yg dah lama diangan-angankan.

Aku pernah gak berdoa utk duduk sebelah secret admirer dalam bas utk balik kampung masa kat kolej dulu. Doa aku, kalau aku dan dia ada jodoh, tempatkanlah kerusi tempat duduk dlm bas tu sebelah 'si dia'.
Yup, hampir dikabulkan sebab masa aku naik bas, aku nampak tempat kosong sebelah 'si dia' & tak nampak tempat lain. Baru je aku nak duduk...tup, tup, ada sorang minah ni panggil dok sebelah dia. 'Prang'... berderai angananku. Makanya, tiada jodoh le antara kita. Ku tidak berharap lagi. Ha, ha, ha...bodoh kisah cinta rasa sensorang ni. Daaahh.

Ni novel kawan aku. Tukar menukar je.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.