Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Isnin, 24 Jun 2013

Mengapa????

Assalam... 

Bangun pagi ni aku rasa sakit @ senak di ari-ari. Pinggang dan peha aku juga senggal sgt. Aku mula cuak sebab pagi kelmarin aku dah rasa ketat di bahagian tengah dada. Malam tadi aku lengguh di kaki, hilang kejap, lenguh pulak di tangan, paha. Kawasan tengah tapak kaki ku juga dah seminggu sakit bila berjalan. Pagi ni pulak sakit di ari-ari. Angin ke? Sakit jantung ke?


Aku buat keputusan untuk ke klinik & ambik MC sebab aku rasa letih sangat. Masa di klinik, perasaan aku lain macam...rasa nak nangis. Aku pun tak tau nape berperasaan begitu. Doktor scan perut aku. Rahim aku ok & kosong & tiada benda pelik. Alhamdulillah.

Keluar je dari klinik aku tak leh control lagi perasaan aku. Terus je air mata keluar....lebat sekali. Nape aku nangis? Tah le, aku pun konfius.
Doktor bagi aku ubat angin, ubat gastrik & ubat tahan sakit. Yg paling penting Surat Cuti Sakit. Hari ni je. Esok aku kena kerja. Jenuh nak ganti kelas. 

Lagi satu, batu di hempedu juga makin besar. Doktor kata biar je. Nanti sakit pergi buang....operation, you! Senang citernya, kan! Doktor pakar di KMC suruh aku buang sebelum sakit supaya kadar penyembuhan selepas operation lebih cepat. Dan juga utk elak hempedu tu terlepas ke tempat lain & alami jangkitan. Tapi, aku ni tak mau le 'serah diri' dalam keadaan masih sihat gini. Degil betul budak ini.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.