Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Jumaat, 21 Jun 2013

Berbuka puasa sensorang

Alhamdulillah, ada satu hari lagi untuk ganti puasa. InsyaAllah, esok habis le. Berblog sebentar sementara tunggu drama "Sebenarnya Saya Isteri Dia". Sweeeeeetkan, hero heroinnya.  Indahnya saat bercinta. Dah kahwin ni, dah tak sama dah masa bercinta sebelum kahwin. Kenapa? Sebab dah kurang setan tolong 'hangat'kan perasaan tu. Ha, ha, ha....betul apa yang aku cakap ni.

Ni menu berbuka puasa aku tadi. Cam sarapan pagi lak. Eeeehhh....betul le tu, menu berbuka tadi!. Aku tak saraopan & tak sediakan sarapan kat suami aku pagi tadi sebab aku berpuasa & sebab suami serta anak-anak pergi berenang le.

Ayam goreng, roti bakar, telur 3 suku & milo ais.

Waweeiiiii.....!!!
Kenyang ke makan cam gitu? Alhamdulillah, kenyang sesangat dengan hanya seketul ayam, 2 keping roti bakar, 2 biji telur tiga suku & sejag milo ais. Muahahaha....itu yang mengenyangkan tu. Untuk menambahkan tenaga & kesihatan, aku makan segala mak nenek macam dalam gambar kat bawah ni. Kamu ada?

Habbatus Sauda', Fish Oil, EPO & Folic Acid.

"Kekallah kamu dengan habbatus sauda' kerana padanya itu penawar bagi segala penyakit, kecuali mati"
                                                                                                                               Riwayat Al-Bukhari.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.