Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Isnin, 10 Jun 2013

Dan Akhirnya....

Taraaaaaa.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 Gambar ehsan Google

Nasi Goreng Ikan Masin, masih yang segar dari dapur.....dapur Restoren Family berhampiran tempat mengaji anak aku. Huwaaaaaa....gagal lagi. Aku dah rendam ayam itik & daging, tapi kita hanya mampu merancang, Allah jua yang menentukan.

Aku kena ikut hubby hantar Adam mengaji sebab hubby nak ambik kereta dia kat workshop...tukar cermin kereta yang pecah. Balik rumah dah kul 6.30 pm, sebab itu aku order je dari restoren. Sekurang-kurangnya aku dah usaha & dah pasang niat pun nak masak, kan, kan, kan!!!!

Ok, itu je. Ini entry terakhir untuk malam ini. Esok, InsyaAllah, aku merapu lagi. Good night. Jgn lupa tonton rancangan Master Chef Selebriti, tau!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.