Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Isnin, 30 Jun 2014

Makanan Tambahan Di dalam Pantang

Assalam...

Aish....banyak pulak nak dicerita, ye! He, he....baca le. Ni nak tunjuk produk yg aku telan waktu dalam pantang. Hari ni dah 5 hari aku bersalin.

Pati Ikan Haruan, Softgel Minyak Kelapa Dara, Multivitamin + Zat Besi, Minuman Herba, Alfalfa & Kalsium.


Ada lagi, lupa nak ambil gambar. Taraaaa....mempersembahkan......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hek'eleh.....ESP je rupanya. Enko ada???

Aku lum start lagi ESP & Alfalfa tu sebab suami baru beli petang tadi. Esok baru aku start. Semua ni untuk rangsang susu badan. Hari ni hanya mampu perah 1/2 ml je. Nak nangis rasanya. Tapi, aku masih lum putus asa.

Selain dari produk kat atas tu, suami tolong belikan ubat Domperidone kat klinik. Terpaksa, sebab susu langsung tak keluar. Mungkin aku bersalin secara pembedahan.

Ambik 2 biji, 3x sehari.

Gitu le cabaran utk memerah susu badan. Nanti citer lagi. Daaahhh.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.