Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Ahad, 4 Mei 2014

Burrrppp....

Assalam...

Hari ni hari tak sihatku. Perut tak selesa & badan masuk angin. Hari ni gak aku ke klinik kesihatan utk periksa kandungan. Alhamdulillah, aku dah 27 minggu. Berat badan aku tak naik. Tapi, tak de sape yg bising, kira normal le tu.

Hampir pukul 12 pm baru habis segala urusan di klinik. Tarikh lawatan seterusnya ialah pada 12/5, 14/5 & 20/5. Ambik, ko! Aku dah pening kepala, terus drive balik rumah. Kul 1.15 pm pergi ambik Adam dari sekolah dan terus balik rumah. Aku hanya mampu baring & tidur.

Lepas solat, perut masih tak selesa & kepala masih sakit. Aku ambik keputusan masak nasi dan makan panas-panas. Lauknya ialah ikan bilis goreng campur bawang putih, halia & daun kunyit serta telur mata lembu dgn kicap. Tapi, tak hilang gak rasa kembung tu.

Sabar aja le. Harap esok dah ok. Daaahhh.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.