Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Sabtu, 10 Mei 2014

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Bertemu lagi kita. Alhamdulillah, aku masih diberi kesihatan yg baik. Minggu ni, usia kehamilanku 28 minggu @ 7 bulan. InsyaAllah, bulan depan aku akan dibersalinkan. Tarikh caesar blm ditetapkan. Moga Allah permudahkan segala urusan.

Walaupun usia kandungan baru nak masuk 7 bulan tapi, masyaAllah aku rasa 'berat' sangat. Tak larat nak berdiri lama, tak larat nak berjalan jauh, dah duduk susah nak bangun. Hingga kekadang tu, solat pun kena sambil duduk. Tapi, masa takbirratul ikram tu kena berdiri le. Aku cuma berdiri masa takbir tu, fatihah & rukuk pertama je. Pas tu duduk sepenuhnya. Ada yg kata kena solat atas kerusi & duduk waktu nak rukuk @ sujud je. Ada yg kata leh buat ikut keupayaan wanita mengandung. Wallahu'alam. Nanti aku tanya ustazah kat ofis aku.

Kelmarin, aku start minum susu kambing Higoat keluaran HR Marketing. Ada offer dgn harga RM26.50. Harga asal RM36.00. Aku minum ni sebab pil kalsium Ostematrix keluaran Shaklee aku dah habis. Tak pi beli lagi. Harap dapat le ganti kalsium yg kurang. Ngandung kali ni, aku tak de motivasi nak minum susu utk ibu hamil spt Anmum Materna dll tu. Tah le. Pembawakan budak agaknya. Baby ni gak yg disalahkan. Hu, hu...


Daaahhh le ye.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.