Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Sabtu, 5 Oktober 2013

Siem Reap Charity Project

Assalam...


Ingat lagi dak, Ramadhan lalu aku & suami serta kawan ofis melibatkan diri dlm program Shopping Raya utk anak2 yatim di Sik, Kedah. Kini aku dalam usaha utk terlibat dlm program amal peringkat antarabangsa (cheeeewah....kelas bunyinya) di sebuah kampung di Siem Reap, Kemboja.

Kali ni aku tak bawak suami sebab perlu berada di sana selama seminggu (7 - 11/12/13). Kalau suami aku ikut, sape nak jaga anak? (Apapun, aku dah dapat keizinan untuk pergi sana. TQ, suamiku. Muuaahh!!)


Bukan murah kos nak ke sana. Sebelum pergi pun beribu habis utk bayar kos yuran keahlian, pndftrn, backpack, kasut, baju, tambang kapal terbang pergi balik. Pengangkutan, penginapan & makan minum di sana nanti.

Itu le namanya kerja amal. Kalau ada org sponser sukarelawan tu, bukan beramal namanya. Ada sape yg berminat boleh isi borang di website ini: http://ourtouch.org/membership/.   Daaahhh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.