Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Ahad, 27 Oktober 2013

Aplikasi Blogger for Android...masalah dah selesai

Beberapa hari lepas, aku ada luahkan kekecewaan aku dengan Note 3. Tup, tup...ari ni aku temui jawapan pada masalah aku.

Nape sebelum ni aku gagal post citer aku ke blog? Sebabnya, fail tu berat dengan gambar yg aku setkan image upload size pada large size. Bila dah ubah pada small size, baru leh post.

Satu lagi pulak, pasal bateri yg sangat cepat habis. Selepas aku uninstall program atau software yg tak perlu, baru le 'berjenis' bateri dia. Lega dah sikit. Itu je le yg nak citer pun. Daaahhhh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.