Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Rabu, 30 Oktober 2013

Exam Final Punya Jawapan

Assalam...

Dari 21/10 hingga esok, 30/10/2013 (2 minggu) sedang berlangsung peperiksaan akhir sesi Jun 2013. Oleh kerana pada minggu pertama peperiksaan, aku berkursus, makanya pada minggu ke dua, tiap-tiap hari le aku kena jadi pengawas peperiksaan.

Bayangkan, kena dok melengung tengok pelajar jawab kertas soalan. Bila rasa ngantuk, bangun round bilik peperiksaan. Bosan gila & membuang masa aku nak marking jawapan pelajar. Aku tak leh buat kerja marking-marking ni kat rumah. Tak de mood.

Dan lagi tak de mood bila jawapan pelajar tu macam tak pernah belajar & diajar. Tapi, ada gak yg bisa buat hati aku kembang setaman. Tapi, semester ni lagi banyak yg bisa buat aku kekurangan gula dlm darah je (apa kaitan ni??). Daaahhh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.