Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Rabu, 9 Oktober 2013

iComEx 2013 di POLIMAS

iCompEx ni ialah ringkasan utk Innovation & Invention Competition through Exibition. Ini adalah program utk menggalakkan inovasi & rekacipta produk mahupun perkhidmatan di kalangan pelajar. Mana-mana produk atau perkhidmatan yg bermutu & ada potensi utk dipasarkan akan dipatenkan. Program ini berlangsung dari 7 - 9 Oktober 2013.

Peserta tediri dari pelajar semester akhir program Diploma Pemasaran dari Jabatan Perdagangan (JP) dan pelajar semester akhir dari Jabatan Kejuruteraa Awam (JKA), Elektrik (JKE), & Mekanikal (JKM).

Terdapat pelbagai katogeri yg dipertandingkan antaranya food & beverages, product & services, binaan, booth tercantik dan lain-lain.

JP memenangi katogeri food & beverages dgn produk Instant Steam Boat, katogeri binaan dgn produk Madu Kelulut (binaan sarang utk kelulut) & katogeri booth tercantik dgn servis Mobile Car Wash.

Walau bermacam cerita yg tidak enak didengar, namun keputusan perlu diterima dgn hati terbuka. Kalah menang, itu adat pertandingan. TAHNIAH buat para pemenang serta semua penyelia yang terlibat. Daaahhh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.