Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Sabtu, 26 Oktober 2013

Kecewa sesangat

Assalam...


Sob, sob....huuuwaaaa...!!!


Tak tau le bagaimana nak gambarkan kekecewaan aku sesudah memiliki Note 3 ni. Aku ingatkan bila dah ada Note 3 ni lagi senang aku nak berblog tapi nampaknya bagai membina blok batu bata le pulok. Nak bluetooth ke tepon suami tak dapat, dok asyik fail je memanjang. 

Nak hantar ke notebook pulak langsung tak detect walaupun dah buka bluetooth. Tapi, masa kat tempat kursus, bila aku minta tolong rakan hantar bluetooth ke tepon rakan yang lain, berjaya le pulok. Apa masalahnya? Nak kata aku tak reti, ni bukan kali pertama aku berbluetooth bagai. Aiiisssyyy...geram weeeiiih.

Geram yg lagi satu, bila aku nak post citer ke blog guna aplikasi Blogger for Android, pun ada masalah...tak dapat nak post. Masih gagal hingga kini. Nape ek? 

Nak kata Note 3 aku tak ori, kawan aku check dah memang ori sebab kuar gambar anjing kat dalam dia tu. Apa masalahnya. Akukah yang bermasalah? Tak rasi? Bennnnnnnnnciiiiiiii le cam gini. 

Dah elok-elok leh edit gambar, boh frame, boh watermark, tapi tak leh nak post le pulok. Ni le kekecewaan aku. Daaahhh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.