Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Rabu, 20 November 2013

Chan Rak Ter

Assalam.

Aku Cinta Kamu. Itulah tajuk terjemahan dari Bahasa Thainya, Chan Rak Ter. Itu novel yg aku sedang mentelaah. Awalnya terasa 'berat' dgn cerita tembak menembak, penculikan & bekasahan. Tp, selepas bab ke 20 (berjaya gak aku paksa diri utk baca), sedikit demi sedikit baru timbul rasa seronok.

Novel ni aku pinjam dari kawan aku. Kami selalu bertukar-tukar novel. Cuma, beberapa minggu ni je aku dah tak beli novel baru. Novel terakhir yg aku beli ialah Bidadari Salju. Ada 2 biji lagi novel yg menanti utk dibaca. Tp, kuliah dah nak start. Kembali sibuk le aku. Daaahhh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.