Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Sabtu, 30 November 2013

Bila Adam Berkhatan

Assalam....

Musim cuti sekolah ni, bukan sahaja ramai yg naik pelamin, yg 'turun pelamin' pun ada....eeerrr...maksud aku org yg berkhatan @ sinonim dgn bersunat. Yg berkhatan pun, kenduri mengalahkan org kahwin. Hebat sungguh org Kedah ni.

Adam juga dah selamat menempuh hari yg menakutkan itu dlm zaman kanak-kanak. Pada Jumaat lepas (22/11/2013). Alamak, baru aku teringat....tarikh tu birthday mak aku, tapi aku lupa wish. Huuuaaaa.....
Kini, dah  seminggu berlalu. Adam pun dah boleh pakai seluar (walau jln masih kengkang).

Masa Adam bersunat, aku tak buat kenduri pun. Aku cakap kat Adam, "Nanti Adam kahwin, baru Mama buat kenduri kat Adam". Adam baru 8 tahun 5 bulan. Jenuh nak menunggu kenduri kahwin Adam ni. Hu, hu, hu.....!!!! Daaahhh.

Tempat Adam berkhatan

Wajah cuak seorang Adam

Adam tunggu giliran sebelum masuk bilik utk dikhatankan. Kelihatan, suami pengasuh (Abah Munar) tunggu Adam utk bg semangat.

Selesai sudah. Masa ni ubat tahan sakit masih ada. Masih berlagak bagus. He, he.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.