Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Isnin, 7 April 2014

Gggrrrrrr....

Assalam...

Kelmarin, Ahad @ kul 2 pm, aku ada appoinment di KKJ. Cam biasa, kalau tak sejam dua menunggu, tak sah le. Rutin biasa, check air kencing, ambik darah di hujung jari. Berat aku lebih kurang cam minggu lepas le.

Jumpa doktor gred 41. Dia tak scan pun perut aku sebab katanya di GH ari tu dah buat detail scan. Ggrrrr. Penat aku tunggu, tau. Nampaknya, jantina babyku masih rahsia.

Pas jumpa doktor, masuk pulak bilik nurse. Dia check tinggi rahim, check jantung baby, denyutan nadi aku, bagi vitamin. Akhir sekali aku diminta ambil suntikan kancing gigi. Sakit, weeeiii!!! Sampai sekarang masih sakit kat tempat suntikan tu.

Aku akan ke KKJ lagi pada 4 Mei utk jumpa pakar perubatan keluarga (FMS).
Daaahhh.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.