Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Sabtu, 29 Mac 2014

Malasnya Akuuuuuu....

Assalam....

Kelmarin aku dah balik ke 'sarang' di Jitra ni. Sampai tengah hari ni keadaan masih belum pulih. Masih bagai tongkang pecah. Aku baru je settle sidai pakaian. Pakaian yg dlm bakul belum berlipat, yg dlm beg balik kampung belum dikeluarkan lagi. Belum menyapu, belum mengemop lantai, belum sediakan makan tengah hari. Huuuwaaa.....aku penat dah.



Bab makan tengah hari, aku tak perlu masak sebab suami outstation & anak-anakku jenis tak makan nasi. Jadi, aku makan je le baki nasi lemak yg suami belikan pagi tadi sebelum keluar kerja.

Esok dah start kerja. Banyak benda nak buat. First, nak sediakan soalan utk Kuiz, buat skema jawapan latihan pelajar utk dibincangkan esok & baru sediakan report pemantauan P&P. Apa-apapun, harap Allah berikan aku kesihatan yg baik & umur yg panjang utk aku selesaikan semua kerja rumah & kerja ofis.


Kerja hari ni ialah utk habiskan kemas kain baju & barang-barang yg masih berlonggok di dapur tu sebelum bos besar balik. Daaahhh.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.