Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Rabu, 26 Mac 2014

Jom Cuti Rehatkan Minda

Assalam...

Lama hilang, tetiba muncul balik. Aku bersiaran di Terengganu. Cuti sekolah, aku pun mohon cuti juga, walau paper yg belum marking bertimbun. Ada aku kesah. Ngeh, ngeh....



Relaks le, beb. Minggu depan settle le tu. Tak pun, minggu lagi depan. Yg penting bukan tahun depan. Ha, ha...

Di Terengganu, aku tak ke mana. Rumah mak aku je. Lepak-lepak bila perut penuh & berat. Bila aku terlebih makan, cam tu le. Solat pun kena duduk. Mengah, weeeiii walau baru 5 bulan. 1 April nanti aku berappointment ngn doktor pakar di GH. Bersedia le utk melepak berjam2 lamanya, ye!

Aku rasa kandungan kali ni agak kecil. Mungkin sebab aku kurang sangat minum susu. Vitamin pun kekadang ter miss gak. Cian baby. Cuma, aku rasa aku lebih kuat makan kali ni. Jantina??? Aku lum scan masa 5 bulan ni. 1 April nanti kot baru tau.

Suami aku ni pi cari kain batik Terengganu, kakak ipar kirim dari Sarawak. Aku tak ikut. Tak larat nak jenjalan & berdiri lama-lama. Landing time, sambil layan Ahda tgk citer Upin Ipin, Ultraman, Boboiboy & Ranggo. Hu, hu... Beshnya santai gini. Tak yah fikir benda kat opis yg menyerabutkan kepala (ko tunggu le balik opis nanti, tgk atas meja apa kerja yg menanti).



Daaahhhh.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.