Thanks for visiting my blog.

Coretan ikhlas dari hati. Yang baik dijadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan buat perbaiki diri. Moga dirahmati selalu olehNya.

Jumaat, 26 Jun 2015

Masuk Wad Lagi

Assalam...

Hari tu kata nak sambung pasal pembedahan hernia Irsyad. Sampai ke sudah tak tulis. Malasnya. Tak sempat lagi cerita pasal tu, Irsyad dah masuk wad semula pasal penat pada Sabtu 13/6/15.

12/6/15, pukul 8 pagi pergi neb, lega sat. Malam, penat balik. Pukul 1.30 pagi (13/6/15) aku dan suami bawa Irsyad neb di Unit Kecemasan Hospital Jitra. Doktor maklumkan kalau ikut prosedur, bayi bawah 1 tahun yang datang ke Unit Kecemasan selepas pukul 12 am secara automatik akan ditahan di wad. Gulp!!!

Huuuaaaa....dah le esoknya aku ada kursus iSpring. Nak kata apa lagi. Memandangkan ini kali kedua dah neb, lebih baik le masuk wad je. Selamat. Suami kemaskan barang aku mengikut senarai yg aku bagi. Dok le aku dgn Irsyad di wad. Kul 4.30 am baru dia tidur. Sebelum tu, dok nangis je. Tensen, weehhh!!

Akhirnya, 14/6/15 Irsyad dibenarkan keluar wad. Agak mengejutkan kerana begitu cepat. Antibiotik pun baru 1 hari. Balikpun tak dibekalkan antibiotik. 

Apa-apa je lah. Harap Irsyad cepat sembuh. Esok mama boleh pi kursus iSpring. Daaahhh.

Irsyad, sayang mama sedang tidur. Letih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih. Moga dirahmati.